להרשמה לקורס אבטחת מידע מלאו פרטים כאן

קורס אבטחת מידע

אנשי אבטחת המידע מתמודדים מידי יום עם ניסיונות פריצה וחדירה לתכנים הסודיים של ארגונים רבים, בין אם מדובר ברצון לגבות כופר, כוונות מדיניות ומלחמתיות, פעולות טרור וכו', ולכן עליהם להיות בבקרה ולעדכן באופן שוטף את מנגנוני ההגנה של הארגון בו הם עובדים.

אנשי מקצוע אלו מגנים על נושאים כמו- שכר, מידע פרטי של עובדים ולקוחות, תוכניות עסקיות ודוחות, סודות מסחריים ועוד.

תחום אבטחת המידע מקבל חשיבות עליונה בזמן שבשנים האחרונות איומי הרשת רק הולכים ומתגברים, ועל כן הפך המקצוע לנחשק מאוד ונחשב כפותח דלתות לעולם ההייטק במהרה.

במהלך הקורס יגעו התלמידים בנושאים הבאים- יישום טכניקות מאבטחות מידע, פיתוח, הצפנה, הרשאות, וירוסים, הגנה מפני תוכנות מזיקות, רוגלות, סוסים טרויאנים, אפיון מבנה ארגוני, גיבויים, האקרים, תקשוב, מערכות התקשורת, מערכות ההפעלה, שרתי הגישה, תחנת הקצה, יכירו כלי אבטחה קיימים, הרשת המרחבית והאינטרנט, מהן המתודולוגיות העומדות לרשותם, כיצד פועלים ההאקרים, בניית מערך אבטחה, ניהול פרוייקטים, היבטי אבטחה, תקיפת מערכות לזיהוי פגיעות, מערכות אבטחה מגוונות, יכולת תעסוקה כעצמאי, תכנון פתרון רבתי למערכות, שילוב טכנולוגיות ועוד.

לאחר סיום הקורס יכולים הבוגרים להשתלב במגוון תפקידים אצל ארגונים וחברות אשר זקוקות לפתרונות בנושא הגנת תוכן ואבטחת מידע, או להמשיך ללימודי המשך בתחום על מנת להתפתח ולצבור יותר ידע בתחום, כמו למשל לקורס ניהול מערכות מידע או קורס ג'ומלה.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס אבטחת מידע!

תנאי קבלה

ההרשמה ללימודי אבטחת מידע בדרך כלל תדרוש שליטה טובה באנגלית, ידע בסיסי בתקשורת נתונים ולעיתים אף תואר אקדמי/ מעבר של ריאיון אישי. אמנם יש מוסדות שמוכנים לקבל גם אנשים ללא ניסיון לקורסים הבסיסיים יותר ומשם להתקדם.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים ללימודי אבטחת מידע משתנה, כאשר הקורסים הבסיסיים עומדים על כ80 שעות והקורסים המתקדמים יותר עומדים על קצת מעל ל250 שעות.

שכר ממוצע

אפשרויות השכר של בוגרי קורס אבטחת מידע הינן מגוונות, בעוד מיישם אבטחת מידע מתחיל ישתכר בין 7,000-11,000 ש"ח, ארכיטקט/מנהל אבטחת מידע או מומחה הגנה ישתכר מעל ל10,000 ש"ח כבר בשכר ההתחלתי שלו.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי אבטחת מידע יתאימו בדרך כלל לאנשים עם זיקה לתחום המחשבים, האינטרנט והקוד, שלא מפחדים מעבודה קשה ואחריות רבה
להרשמה מהירה ללימודי אבטחת מידע לחצו כאן