להרשמה לקורס עיצוב גרפי מלאו פרטים כאן

קורס עיצוב גרפי

אחד התחומים אשר צוברים תאוצה ונהיים מבוקשים יותר עם השנים הוא תחום הדיגיטל, ואיתו גם הביקוש למעצבים אשר יבינו וידברו את שפת הדיגיטל.

בין אם זה בניית ועיצוב אתרים, עריכת פוסטים לרשתות החברתיות, עיצוב באנרים, פופאפים, חוברות דיגיטליות ומה עוד- המעצבים של המחר כבר יודעים שהדיגיטל זה התחום החם הבא, והוא לא עומד לרדת בקרוב.

תפקידו העיקרי של המעצב הגרפי הוא להעביר מסר מסוים באמצעות הכלים שברשותו.

במהלך הקורס ירכשו התלמידים ידע במבוא עיצוב גרפי ולאומנות, איור דיגיטלי, טיפוגרפיה, מיתוג ופרסום, שליטה בתוכנות הגרפיות השכיחות (פוטושופ אילוסטירייטור אינדיזיין ולעיתים גם אפטר אפקטס),  הבאה לדפוס,עיצוב למובייל ולWEB, עיצוב לרשתיות חברתיות, איפיון אתרים ואפליקציות ובניית תיק עבודות מוצלח ומוכר.

ישנם מספר רחב של בתי ספר אשר מלמדים עיצוב גרפי, וכל אחד מהם יכול להציע מגוון תחומים בתוך העיצוב הממוחשב, בין אם זה צבירת ידע בסיסי בתוכנות ("ביצועיסט") ועד להבנת תהליך מיתוג מא'-ת', פיתוח חשיבה יצירתית, לימודי אנימציה, איפיון, פלטפורמות בניית אתרים ועוד מגוון נושאים בהם התלמיד יכול להחליט במה הוא יעסוק בעתידו, בין אם יהיה עצמאי או שכיר במשרדי פרסום או עיצוב.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס עיצוב גרפי!

תנאי קבלה

תנאי הקבלה אמנם משתנים בין מוסדות הלימוד, אך הדרישות הבסיסיות לקורסד הם 12 שנות לימוד וידע בסיסי בתפעול מחשב.

משך הלימודים

משך הלימודים תלוי בנושאים אותם בוחרים התלמידים להרחיב בנוסף לגרפיקה בסיסית. קורס בסיסי של הכרת התוכנות יכול לקחת כ-3 חודשים, בעוד כקורסים המשלבים אנימציה, איפיון או שיווק יכולים לקחת גם עד שנה.

שכר ממוצע

לרוב השכר ההתחלתי של מעצבים גרפיים עומד על כ-7500 ש"ח. ישנה תלות באם בוחרים בדרך עצמאית או כשכירים במשרדי פרסום, עיצוב וכדומה.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי עיצוב גרפי בדרך כלל מתאימים לאנשים בעלי חוש יצירתי ואסתטי, בעלי יכולת לחשוב מחוץ לקופסא, אנשים עם חוש טכני ואנגלית טובה כמובן לא יכולה להזיק.
להרשמה מהירה ללימודי עיצוב גרפי לחצו כאן