להרשמה לקורס טכנאי מנעולים מלאו פרטים כאן

קורס טכנאי מנעולים

תחום המנעולנות הינו תחום טכנאות מבוקש במיוחד בארץ ובעולם, בעקבות כך שמשך הלימודים שלו הוא קצר למדי, עם נתוני קבלה נוחים במיוחד ולימודים פרקטיים ככל הניתן.

המנעולנים נדרשים להיות בעלי מיומנויות ויכולות גבוהות של עבודת ידיים, ונדרשים לספק פתרונות מנעולנות ופריצה ייחודיים ויצירתיים.

בתור מנעולנים תספקו שירותי פריצה וחילוץ לבתים, מבנים תעשייתיים, מוסדות, עסקים ורכבים ובנוסף שכפול וייצור מפתחות מאפס.

מדובר בתחום עיסוק עם ביקוש שאינו נגמר, והשכר הגבוה בהתאם.

נתון חשוב נוסף שכדאי לדעת על תחום המנועלנות- מדובר בתחום מבוקש מאוד בארה"ב, ורבים מן הצעירים שלומדים את התחום טסים ליבשת הרחוקה, עובדים כמנעולנים ומרוויחים סכומים בלתי מבוטלים של דולרים.

תכני הלימוד בקורס טכנאי מנעולים משתנים ברמה כזו או אחרת בין מוסדות הלימוד, אך באופן כללי תכני הלימוד הם- מיומנויות וכלים לפריצה של מנעולים וכספות, התמקצעות במגוון סוגי הצילינדרים והנעילות, הכרת כל סוגי המנעולים, כולל חשמליים וממוחשבים, כיצד יש לבצע העתקת מפתח ללא תקלות, התאמת צילינדר לצורך מסוים, עקרונות הנעילה הטכניים ועוד.

כמובן ישנם תרגולים פרקטיים בקורס של החלפת מנעולים וצילינדרים, התקנות מנעולים במיומנויות של פריצה ללא נזק, חליצת מפתחות תקועים, פריצת מנעולי כספות, איתור ופתרון תקלות, מנעולנות רכב ועוד.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס טכנאי מנעולים!

תנאי קבלה

ההרשמה ללימודי טכנאי מנעולים מותנית בתעודת 12 שנות לימוד, תעודת יושר מהמשטרה ומעבר ריאיון אישי.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים לטכנאי מנעולים נמשכים כ4-6 חודשי לימוד- בין מפגש לשניים בשבוע.

שכר ממוצע

לרוב השכר ההתחלתי של טכנאי מנעולים שכיר הוא כ9000 ש"ח, ועולה מאוד מהר עם הוותק והניסיון. כמובן השכר גם משתנה בין אם העבודה היא כעצמאי, מה שמאפשר שכר גבוה יותר.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי טכנאי נעולים יתאימו לאנשים שאוהבים לעבוד עם הידיים ולעסוק בעבודה טכנית. כמו כן העבודה היא בשעות גמישות ומצריכה נסיעה עצמאית לבתי הלקוחות השונים.
להרשמה מהירה ללימודי טכנאי מנעולים לחצו כאן