להרשמה לקורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי מלאו פרטים כאן

קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי

היום, כשהסחר הבינלאומי חי ובועט יותר מתמיד, כאשר הצרכן הישראלי מנסה למצוא את העסקאות המשתלמות והזולות ביותר ומוכן לרכוש את מוצריו מחנויות מפעל מחו"ל, כבר ברור לנו שתחום הסחר הבינלאומי הוא תחום שכדאי להיכנס אליו למתאימים למתעניינים בנושאים אלו של מכירה וקנייה.

הקורס מתאים גם לחסרי ניסיון בתחום אשר מתחילים מאפס שרוצים להקים עסק וגם לבעלי עסקים ותיקים ויזמים אשר רוצים להרחיב את העסק לשוק הבינלאומי.

הקורס מותאם לרמות השונות ולצרכי האנשים, ומתחלק ל3 תעודות (כל תעודה היא קורס אחר) – תעודה מקצועית– אשר ניתנת לבוגרים המעוניינים לעבוד כעצמאיים באתרי סחר בינלאומיים כמו איביי ואמזון. תעודת סחר, אותה מקבלים לאחר תוכנית לימוד ארוכה יותר אשר מרחיבה את הידע גם עבור פונקציות טכניות וניהול שונות, ומאפשרת לעבוד גם בארגונים ועסקים שונים. ולבסוף – תואר ניהולי.

במהלך הלימודים תרכשו ידע בנושאים הבאים- עקרונות הסחר הגלובאלי, איתור ומציאת ספקים, מיסוי, הסכמי סחר, תהליך הסחר, מושגים בסיסיים, ביטוח סחורות, מידענות עסקית, אספקטים משפטיים, תובלה ושינוע, חוקי מכס ומסמכים רלוונטים ועוד.

לבוגרים אשר יעברו את הקורס בהצלחה תוענק תעודת גמר רשמית המעידה על סיום קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי בהצלחה מטעם המכללה הנבחרת וממשרד הכלכלה.

לאחר סיום הקורס יכולים הבוגרים לצאת לדרך עצמאית או להשתלב במגוון ארגוני תחבורה ולוגיסטיקה, משרדים ממשלתיים, יבוא ציבורי ופרטי, כסיטונאים, סוחרים ועוד.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי!

תנאי קבלה

על המועמדים לקורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי להיות בעלי 12 שנות לימוד ולעבור מבחני קבלה במתמטיקה, אנגלית והבנת הנקרא. ישנם מוסדות אשר כדי ללמוד בהם תצטרכו לעבור ריאיון אישי לבדיקת התאמה למסלול.

משך הלימודים

היקף תוכנית הלימודים נע בין חצי שנה ל8 חודשים (כ-200 שעות לימוד). כדאי לברר מול מוסדות הלימוד על האופציה של לימודי ערב.

שכר ממוצע

לרוב השכר ההתחלתי של מנהלי יבוא ויצוא מתחיל ב8,000 ש"ח ומטפס מאוד מהר למעל ה10,000 ש"ח עקב האחריות הרבה המונחת על כתפיהם. כמובן שאפשר גם לצאת לדרך עצמאית.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
הקורס מומלץ לאנשים בעלי יכולת תקשורת בין אישית גבוהה, יכולות מולטי- טאסקינג גבוהות, אנשים בעלי קור רוח וראש פתוח.
להרשמה מהירה ללימודי יבוא יצוא וסחר בינלאומי לחצו כאן