להרשמה לקורס יזמות עסקית מלאו פרטים כאן

קורס יזמות עסקית

את  קורס יזמות עסקית ניתן להגדיר כמעין "ארגז החול" או "מגרש המשחקים" של היזמים החדשים; מטרתה של תכנית הלימודים למקד את המשתתפים על השירות או המוצר שהם רוצים להציע, לבצע סקר שוק מקיף, לחפש מקורות מימון ולהתנסות בסדנאות מעשיות המדמות מצבים מציאותיים שונים.

לקורס יזמות עסקית יתרונות רבים, כמו צבירת ניסיון מבלי להפסיד על בשרכם, למידה ממרצים בעלי ניסיון מעשי בתחום, רכישת ביטחון עצמי שיסיע לקחת החלטות באופן שקול ומתון יותר, וכמובן יצירת קשרים ופתיחת דלתות באמצעות היכרות האנשים ה"נכונים".

מטרת הלימודים היא ללוות את המשתתפים בכל השלבים הנדרשים לבניית תוכנית עסקית, ולדמות מצבי אמת המאפיינים את שגרתו של בעל העסק.

תכנית הלימודים מורכבת מהרצאות פרונטליות שונות לצורך הקניית תכנים תיאורטיים עיוניים דוגמת התנהלות מול רשויות, אופני המיסוי בארץ, תחיקות וחוקים מקומיים וכדומה,  ומסיורים בשטח כדי ללמוד כיצד לגייס משקיעים, כיצד לבצע סקרי שוק לצורך בדיקת המוצר, פילוח קהלי יעד ועריכת שיווק יעיל

בין נושאי הלימוד תוכלו למצוא: בניית תכנית עבודה עסקית, מבוא להקמת עסק, תחקור מוצר וביצוע, סקר שוק, תמחור מוצר או שירות, שלבים בהקמת עסק, התווית אסטרטגיה עסקית ושיווקית, גיוס עובדים, ניהול פיננסי, תיאום מול הרשויות ומיסוי עסקים, דו"חות פיננסיים, שיווק ומכירה, חקר מתחרים, בסיס לכישורי מנהיגות, ניהול משברים, מקרי בוחן ליזמות וניהול לא נכונים, יחסי ציבור, גיוס הון ומשקיעים ועוד.

בוגרים אשר יסיימו את הקורס בהצלחה יקבלו תעודת בוגר קורס יזמות עסקית מהמוסד הרלוונטי.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס יזמות עסקית!

תנאי קבלה

מרבית המוסדות פותחים את שעריהם ללימודי יזמות עסקית בפני הקהל הרחב ללא כל תנאי קבלה.

משך הלימודים

קורס קצר ליזמות עסקית יהיה בהיקף של 8-10 מפגשים, בעוד קורס ארוך יארך כ15 מפגשים.

שכר ממוצע

השכר הממוצע של בוגרי קורס יזמות עסקית תלוי באפיק העבודה בו יבחרו לעסוק במהלך הקורס.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
אם אתם יזמים שאפתניים, חדורי מוטיבציה ונכונים ללמוד איך להקים עסק עם ראש הפתוח לעצות וטיפים מעשיים, מקומכם בקורס יזמות עסקית
להרשמה מהירה ללימודי יזמות עסקית לחצו כאן