להרשמה לקורס מזכירות וניהול משרד מלאו פרטים כאן

קורס מזכירות וניהול משרד

כיום, תפקידה של המזכירה הוא לנהל את המשרד ולחבר בין כל המחלקות הקיימות בו. אנשי המקצוע נדרשים להיות געלי יכולת ארגונית גבוהה במיוחד על מנת שיוכלו לרכז את כל המשימות ולדעת לקשר בין אנשי הצוות ואף להיות בעלי יכולות ריכוז על מנת שיוכלו להכיר את תפקיד כל המחלקות, לייעץ ולנהל את מקום העבודה כאשר המנכ"ל אינו נוכח. 

המושג "ניהול משרד" מאגד בחובו בעת המודרנית תפקידים אחראיים יותר מבעבר, הדורשים הפעלת מחשבה ושיקול דעת מקצועי. זאת, לצד תפקידי מזכירות קלאסית, המאופיינת לרוב בביצוע טכני ואף מכני. כך, נדרש מנהל המשרד לכישורים וידע, כמו גם ליכולת קבלת החלטות ויכולת אלתור, במקרים המצריכים מתן פתרונות יצירתיים או נקיטת יוזמות עצמאיות.

במהלך הקורס מזכירות וניהול משרד, הסטודנטים רוכשים את הכלים לקראת תפקדים וביצוע התפקיד בצורה אסרטיבית, יעילה ותפוקתית, תוך הקניית הידע המקצועי לכלל תחומי הניהול של המשרדים המודרניים.

בקורס ניתן למצוא נושאים כגון: שיפור יכולות הקלדה, עקרונות בניהול לשכה, עבודה בסביבה ממוחשבת על תוכנות אופיס, חשיבות השירותיות, חשיבות המבנה הארגוני, ניהול לוחות זמנים, כתיבה רשמית, התמודדות עם ריבוי משימות, כלכלת משרד, תיעוד מידע, הכרת סרגל המשימות, ניהול תוכניות בשולחן העבודה, ניהול קבצים ותיקיות, הכרת פונקציית העזרה, שימוש בקיצורי דרך, הכרת לוח בקרה, הכרת תוכנת אקסל, הכרת WORD, מבנה רשת האינטרנט, הכרת תוכנת  OUTLOOK, מנועי חיפוש נפוצים, פיננסים, הכרת דפדפנים, הורדת קבצים באופן בטוח, יומן אלקטרוני, מידור מידע, שיחות וידאו, סודיות ועוד.

בוגרי הקורס יכולים להשתלב למעשה בכל תעשייה קיימת בישראל. אין משרד היום שלא מחזיק במזכירה אחת לפחות ובוגרי הקורס משתלבים במקומות תעסוקה כגון: משרדי רואי חשבון, בנקים, חברות הייטק, משרדי נסיעות, משרדי עורכי דין, מפעלים, חברות טבע, משרדים ממשלתיים ועוד.

בוגרים רבים בוחרים לנצל את סיום הקורס לפיתוח המשך ומחליטים להמשיך את לימודיהם ולרכוש מיומנויות נוספות בתחום הלוגיסטיקה וניהול מערכות מידע, בין אם מדובר בלימודים אקדמיים או קורסים מקצועיים, על מנת שיוכלו להגיע לתפקידים בכירים יותר במקום עבודתם. בין מגוון לימודי ההמשך ניתן למנות קורסים כגון: חשבי שכר, הנהלת חשבונות, מנהל כספים, יועץ מס, הנהלת חשבונות מעשי, משאבי אנוש, יועץ פנסיוני, חשבשבת ועוד.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס מזכירות וניהול משרד!

תנאי קבלה

על המועמד/ת להיות בעלי תעודת 12 שנות לימוד לפחות, ולעבור ריאיון אישי.

משך הלימודים

בממוצע קורס מזכירות אורך כ-5 חודשים.

שכר ממוצע

משכורת התחלתית של מזכירה תעמוד על כ6,000-7,000 ש"ח, ותעלה עם הוותק והניסיון.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
בדרך כלל קהל היעד של קורס מזכירות פונה למועמדים בעלי יכולת ארגונית גבוהה, בעלי יכולת ירידה לפרטים הקטנים, אנשים בעלי יכולת בן אישית טובה, בעלי יכולת ניהול זמנים טובה אשר לא מפחדים מניירת ובירוקרטיה
להרשמה מהירה ללימודי מזכירות וניהול משרד לחצו כאן