להרשמה לקורס ניהול לוגיסטיקה מלאו פרטים כאן

קורס ניהול לוגיסטיקה

לוגיסטיקה בהגדרתה, משמעותה תכנון, יישום ובקרה.

לימודי לוגיסטיקה נועדו להכשיר את העובדים ומנהלים בטובים והמקצועיים ביותר במגוון המערכים הלוגיסטיים של חברות, ארגונים ועסקים שונים.

הליך לוגיסטי תקין ויעיל טומן בחובו שלבים רבים, החל מהעברת מידע, דרך מכירת המוצר והעברת התשלום וכלה בהוצאת החשבונית והפקדת הכספים.

בפועל, אחראי מנהל הלוגיסטיקה על אספקה של מגוון שירותים ומוצרים בכמות המתאימה, במועד הנכון, בעלות הנמוכה ביותר ובמצב המיטבי, ובכך לוקח חלק נכבד וחשוב בהצלחת החברה.

במהלך הקורס ילמדו התלמידים את הנושאים הבאים- תהליכי ייבוא וייצוא, שיטות הובלה, תובלה ואחסון, מערכי שילוח והפצה, ניהול מלאי, ניהול שרשרת האספקה, היבטים משפטיים בתחום השינוע והסחר הבינלאומי, ניהול הליכי התייעלות פנים ארגונית, תקשורת בינאישית והנעת עובדים, עקרונות ניהול המשא ומתן, היכרות מעמיקה עם מערכות המחשוב המוטמעות במערכי הלוגיסטיקה של החברות והארגונים המובילים ביותר במשק ועוד מגוון נושאים. בנוסף כוללים הלימודים תרגולים מעשיים וסימולציות מחיי היום יום של מנהל לוגיסטיקה, סיורים מודרכים במפעלים והרצאות פרונטאליות.

ישנם קורסי ניהול לוגיסטיקה אשר נותנים דגשים על נושאים מסוימים (עפ"י השם שלהם), כמו קורס ניהול מחסן ממוחשב, קורס קניינות ורכש , ,קורס ניהול רכש ולוגיסטיקה ועוד. הקורסים נושאים את אותם נושאי ליבה ונותנים דגש על הנושאים המרכזיים בקורס הספציפי.

לבוגרי קורס לוגיסטיקה מוצעות אפשרויות תעסוקה נרחבות ומגוונות במספר תחומים כמו תחום הסחר הבינלאומי, שירותי אנוש במגזרים ציבוריים ופרטיים, ניהול מערכות לוגיסטיות, תפקידי ניהול במערכות ביטחוניות, ניהול שרשראות אספקה וועד.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס ניהול לוגיסטיקה!

תנאי קבלה

ההרשמה ללימודי בקרים מתוכנתים תדרוש לפחות 12 שנות לימוד, ידע בעברית ברמה גבוהה ואנגלית ברמה בסיסית לפחות. כמו כן קורסים מתקדמים יותר ידרשו גם ניסיון מסוים בתחום/ בענף.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים ללימודי ניהול לוגיסטיקה נמשכת בין 100-180 שעות לימוד אקדמיות, ונפרסת על לימודי בוקר וערב.

שכר ממוצע

השכר ההתחלתי של בוגרי קורס ניהול לוגיסטיקה משתנה בין תחום האחריות שלהם. מנהל מחסן מתחיל ירוויח כ8,000-10,000 ש"ח בעוד משכורתו של מנהל רכש מתחיל תתחיל ב10,000 ש"ח ותעלה.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי בקרים מתוכנתים יתאימו בדרך כלל לאנשים יכולת סדר וארגון, ירידה לפרטים, יכולות ניהול וכישורים טכניים ברמה גבוהה
להרשמה מהירה ללימודי ניהול לוגיסטיקה לחצו כאן