להרשמה לקורס חשמלאי מעשי מלאו פרטים כאן

קורס חשמלאי מעשי

קורס חשמלאי מעשי הנקרא גם עוזר חשמלאי הינו דריכת הרגל הראשונה של המתחילים בתחום החשמל, ומכשיר את בוגריו לבצע ולערוך תוכניות חשמל בעוצמת זרם התחלתי של 40 אמפר.

חשוב להדגיש כי עקב הרגישות בנושא עבודות החשמל והסכנות הכרוכות בכך, חשמלאי מעשי אינו מוסמך לבצע עבודות באופן עצמאי בשלב הזה של הכשרתו, אלא רק בפיקוח.

קורס חשמלאי מעשי מתאפיין בלימודי תיאוריה ומשלב התנסויות במעבדות חשמל מתקדמות.

במהלך הקורס ילמדו התלמידים את נושאים הבאים: מבוא לתורת החשמל, לימודי אלקטרוניקה, קריאת שרטוטים, מעגלים חשמליים, פיקוד ובקרה, בטיחות בעבודה, תיקון מתקנים במתח נמוך, תחזוקת מערכות חשמל, עבודה בגובה, מדידות, תקנות, תאורה, מתקני חימום, תיקון ותחזוקה, עריכת ביקורות ועוד.

מטרת הקורס הינה להכין את בוגריו לבחינות משרד הכלכלה ולהקנות את כל המיומנויות והכלים הנדרשים להשתלב בתחום בצורה הטובה ביותר.

לאחר כשנתיים כחשמלאים עוזרים, יקבלו בוגרי הקורס רישיון חשמלאי מעשי איתו ניתן להשתלב בחברות תשתית, חברות אזקה, חברות חשמל ועוד.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס חשמלאי מעשי!

תנאי קבלה

ההרשמה ללימודי חשמלאי מעשי נחשבת לנוחה במיוחד, ודורשת 9-10 שנות לימוד לפחות, ומעבר של ראיון אישי לצורך התרשמות מהמועמד/ת.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים ללימודי חשמלאי מעשי הינה מקיפה ורחבה, ונמשכת כשנה וחודשיים- שנה וחצי בממוצע, בלימודי ערב ובוקר.

שכר ממוצע

לרוב השכר ההתחלתי של חשמלאי מעשי יתחיל מ6,000-7,000 ש"ח ויעלה עם צבירת הוותק והניסיון.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי חשמלאי מעשי יתאימו בדרך כלל לאנשים בעלי ידע טכני וזיקה למקצועות החשמל והאלקטרוניקה, אשר מחפשים אחר מקצוע מעשי ונדרש בשוק העבודה
להרשמה מהירה ללימודי חשמלאי מעשי לחצו כאן