להרשמה לקורס מנהל עבודה בבניין מלאו פרטים כאן

קורס מנהל עבודה בבניין

כל אדם המעוניין להפוך לקבלן רשום נדרש לעבור קורס מנהל עבודה בבניין ולאחר מכן יידרש לעבוד במקצוע זה כ-6 שנים לפחות.

מטרת הקורס הינה להכשיר את הבוגרים כמנהלי עבודה מוסמכים בענף הבנייה שיהיו מסוגלים לפקח על צוותי עובדים באתרי הבנייה השונים, תוך כדי הקניית ידע ופיתוח מיומנויות בנושאי פיקוח, תכנון בנייה וביצוע.

קורס מנהל עבודה בבניין מכין כאמור את המשתתפים לקראת ארבעת בחינות הכניסה של משרד התמ"ת עבור קבלת הרישון של מנהלי עבודה.

מנהל העבודה משמש כמפקח הראשון של עסקות הבינוי ועובדי חילוץ, כשהמשימות העיקריות שלו הן סיוע בפועל בתהליך הבנייה, הקצאת עובדים מוסמכים ומוכשרים בהתאם למשימות השונות, תיאום מספר העובדים הרצוי מול מנהלי הפרויקטים, שימוש כגשר בין העובדים והמנהלים

 לשם כך מנהל העבודה חייב להיות אדם בעל כישורי מנהיגות ולדעת כיצד להתמודד עם סוגים שונים של אנשים. כמו כן כדאי להיות בעל יכולת מולטיטאסקינג שכן מנהל העבודה יהיה אחראי על מספר רב של מטלות במקביל ויידרש לקבוע סדרי עדיפויות, כך שהעבודה תתבצע בזמן.

במהלך הקורס תרכשו ידע בנושאים הבאים- היכרות עם כלי עבודה וציוד בבניין, היכרות עם תורת החומרים והבטון, לימוד קריאת תכנית בניין ותרשימים, לדעת את המגבלות של הציוד, לימוד תורת הבנייה ויציבות מבנים, איכות בנייה, ארגון אתר בנייה וניהול עובדים, ניהול עבודות בחברות בניין קבלניות, טכניקות בנייה, קריאת שרטוטים או תוכניות, עזרים טכנולוגיים נלווים כמו יישומי מחשב, טופוגרפיה ומדידות וכמובן יעסקו גם בנושאי בטיחות ועזרה ראשונה.

אפשרויות התעסוקה והקידום של בוגרי קורס מנהלי עבודה בבנייה הן- קבלן רשום 100 (לאחר צבירת מספר שנים ניסיון), קבלני משנה ושיפוצים, קבלני אינסטלציה וקבלן חשמל.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס מנהל עבודה בבניין!

תנאי קבלה

ההרשמה ללימודי מנהל עבודה בבניין משתנה בין מוסד לימוד אחד לאחר, אך התנאים הכללים להרשמה הם 10-12 שנות לימוד לפחות, ניסיון מעשי מוכח של 5 שנים בעבודות בנייה +צילום מקבלן רשום+ צילום תעודת זהות., תעודת מקצוע סוג 5 באחד ממקצועות הבניה: בנאות,טפסנות ו/או ברזלנות מקבלן רשום, ומעבר ראיון אישי. מהנדסים, הנדסאים או טכנאי הנדסה אזרחית מוסמכים עם ניסיון של שנתיים לפחות יוכלו להתקבל לקורס מנהלי עבודה בבניין מקוצר לאחר מעבר וועדת קבלה.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים להכשרת מנהלי עבודה בבניין בדרך כלל נמשכת כ600-700 שעות לימוד אקדמיות, שנפרשות על פני שנה- שנה וחצי. קורס מנהלי עבודה בבניה מזורז למהנדסים/ הנדסאים/ טכנאי הנדסה אזרחית מוסמכים על ניסיון של שנתיים לפחות יוכלו לסיים את הקורס ב100 שעות לימוד לערך.

שכר ממוצע

לרוב השכר הממוצע של מנהלי עבודה בבניין עומד על כ12,000-16,000 ש"ח.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי מנהלי עבודה בבניה מיועדים לעובדים בעלי וותק מענף הבנייה, המעוניינים להתפתח ולהתקדם לתפקידי ניהול, למהנדסי בניין, הנדסאי הנדסה אזרחית וטכנאים מהתחום, בעלי ראש גדול אשר לא מפחדים מאחריות רבה על כתפיהם
להרשמה מהירה ללימודי מנהל עבודה בבניין לחצו כאן