להרשמה לקורס ניהול פרוייקטים בבנייה מלאו פרטים כאן

קורס ניהול פרוייקטים בבנייה

מנהל פרויקטים בבנייה זוכה לעמוד בראש תפקיד מעניין ביותר, דינמי, חשוב ויוקרתי, אך על מנת להגיע למעמד, עליו להתמצא בכול הנוגע הן לידע התיאורטי והן לידע המעשי, ועל כן קורס ניהול פרויקטים בבנייה מהווה את המקפצה הנחוצה עבור רבים, אשר מבקשים עבודה מאתגרת ומתגמלת. 

קורס ניהול פרויקטים בבניה כולל לא מעט טכנולוגיה, ידע מעשי, ידע תיאורטי והכרה מקרוב של מגוון מערכות שביחד יוצרות את התוצר השלם.

קורס איכותי בניהול פרויקטים בבנייה מאפשר מספר יתרונות מהותיים, כגון הכרות מעמיקה עם תוכנת מחשב הכרחית, תעודת יוקרתית עבור ניהול פרויקטים, הכרות עם ידע נרחב ומקיף בתחום ועוד.

נושאי הלימוד בקורס כוללים היתרי בנייה, שלבי תכנון וביצוע, שיטת ביצוע תברואה, חשמל וריצוף, התמודדות על ליקויי בנייה, תוכנת MS PROJECT, תפקידי מנהל הפרויקט, מקומו של מנהל הפרויקט בארגון, עקרונות ניהול, ציפויים וצבע, בטיחות באתרי בנייה, תקרות תותב, תקני טיח חיצוני ופנימי, חוקי תכנון ובנייה, ניהול משא ומתן, ביטוח, חשמל במתח נמוך, זכוכית ואלומיניום בבניין, מחיצות גבס, בידוד תרמי, ניהול לוחות זמנים, פיקוח על בטון מזוין, בדיקות ביצוע בשטח, פיקוח על כלל שיטות הבנייה, מערכת אינסטלציה ביתית, מערכות חשמל ביתיות, מערכות חשמל ציבוריות, בידוד תרמי וכדומה.

בוגרי לימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה אשר יעמדו בהצלחה בכלל הדרישות, יזכו בתום התקופה בתעודה הרצויה – בתעודת הגמר מטעמו של מוסד הלימודים. אי לכך יש לקחת בחשבון שככול שמוסד הלימודים יותר נחשב, כך יותר דלתות מקצועיות עשויות להיפתח.

בסיום הקורס יתחילו הבוגרים להשתפשף בתחום, ואף ממש לנהל פרויקטים אשר נוגעים לבנייה, כך שדי מהר הם ייכנסו לשוק העבודה ויתחילו לחוות מה עומד מאחורי צמד המילים "ניהול פרויקטים".

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס ניהול פרויקטים בבנייה!

תנאי קבלה

מי שמבקש לעבור קורס ניהול פרויקטים בבניה מתבקש להחזיק תחילה בתעודת מהנדס ואף להיות רשום כהנדסאי.

משך הלימודים

משך לימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה אורך בין שלושה לבין תשעה חודשים, כאשר לרוב מדובר בשיעורים חד או דו שבועיים.

שכר ממוצע

השכר ההתחלתי של מנהלי פרויקטים בבנייה עומד על כ-10,000 ש"ח, ויכול לטפס אף ל30,000 ש"ח.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
כל מי שמבקש לעבוד בשלבי הניהול של תחום הבנייה צריך להיות בעל אופי שאפתני, פרפקציוניסט, צריך לא לאפשר לטעויות לחמוק, אדם בעל יכולת מולטי-טאסקינג ובעל יכולות ניהוליות גבוהות.
להרשמה מהירה ללימודי ניהול פרויקטים בבנייה לחצו כאן