להרשמה לקורס שיווק באינטרנט מלאו פרטים כאן

קורס שיווק באינטרנט

אחד התחומים אשר צוברים תאוצה ונהיים מבוקשים יותר עם השנים הוא תחום הדיגיטל, ואיתו גם הביקוש לצריכה וקנייה דרך הפלטפורמות האינטרנטיות השונות.

מטרתו של קורס שיווק באינטרנט הינה להנגיש לכל בעל עסק/ נותן שירות את האפשרות לפרסם את עצמו ברחבי הרשת מבלי לבזבז על כך תקציבים מיותרים, בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר בשבילו (בעלי עסקים, אנשי שיווק ותקשורת, משוחררים טריים עוד).

ישנו מגוון רחב מאוד של קורסי שיווק באינטרנט, בין אם זה שיווק אורגני, ממומן, קידום אתרים בגוגל, פרסום ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, שיווק בלינקדאין, קורסים למתקדמים, למתחילים, לבעלי עסקים ועוד.

במהלך הקורס נרכשים תכנים כמו היכרות המערכות השונות שבאמצעותן ניתן לבנות אתרי אינטנט, כיצד לקדם את אותם האתרים, כתיבת תכניםפ שיווקיים, התאמת קהל יעד, יצירת חוויית משתמש נכונה, ניהול קמפיינים, ניהול דיוור נכון ועוד מגוון ענק של נושאים החשובים לכל אדם אשר רוצה בהצלחת העסק שלו/ החברה בו הוא עובד.

ניתן בסיום הקורס להשתלב או כעצמאי או במשרדי הפרסום והחברות השונות.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס שיווק באינטרנט!

תנאי קבלה

תנאי הקבלה הבסיסיים לקורס שיווק דיגיטלי הם -מעל גיל 18, הכרת השפה האנגלית, ידע בסיסי בתפעול מחשב ותוכנות אופיס ודפדפנים ותעודת 12 שנות לימוד.

משך הלימודים

משך הלימודים משתנה בין מוסדות הלימוד וגם במסלול אותו בוחר תלמיד. קורס קצר ייקח בין 10 ל12 מפגשים (בדרך כלל פעם או פעמיים בשבוע), וקורס ארוך ייקח כ20-40 מפגשים.

שכר ממוצע

לרוב השכר ההתחלתי של משווקים באינטרנט עומד על 9,000-12,000 ש"ח ויכול להגיע עם צבירת הוותק והניסיון גם ל15,000 ש"ח ויותר.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי שיווק דיגיטלי בדרך כלל יתאימו לאנשים בעלי ביטחון עצמי גבוה ויכולת מנהיגות וסחיפת אנשים, אנשים בעלי כריזמה ואמפתיה לסביבה, בעלי יכולות ניהוליות וכמובן יכולות טכניות בסיסיות.
להרשמה מהירה ללימודי שיווק באינטרנט לחצו כאן