להרשמה לקורס סייעת שיניים מלאו פרטים כאן

קורס סייעת שיניים

קורס סייעות שיניים בא במטרה להכשיר באופן המקצועי ביותר אנשי מקצוע חיוניים וקריטיים שיעמדו לצד רופאי ורופאות השיניים ויסייעו להם בתחזוקת המרפאה ובביצוע הליכים רפואיים.

סייעות השיניים הן יד ימינם של הרופאים ותפקידם הוא להכין את החומרים הדנטליים לצורך טיפולים, לקיחת תמונות, פיתוח צילומי רנטגן וניהול המרפאה עצמה כגון הכנת חדרי הטיפולים, סיוע בפרוצדורות, עדכון רשומות חולה, תזמון פגישות ועוד.

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית בביקוש לרכישת מקצוע זה עקב תנאי הקבלה הנוחים ותנאי העבודה והשכר הטובים שבסיום הקורס.

במהלך קורס סייעות שיניים תלמדו את הנושאים הבאים- מבואות בביולוגיה וכימיה, אנטומיה של הפה, אתיקה מקצועית, עקרונות לטכנאות שיניים, פרמקולוגיה, מיקרוביולוגיה, פתולוגיה, מורפולוגיה, תזונה, ציוד רפואי, רנטגן, חומרים דנטליים, כירורגיה של הפה, טיפולי שורש והשתלות שיניים, חומרים דנטליים ועיקורם, רפואת שיניים לילדים, עששת, שיקום הפה  ועוד.

לא מדובר בקורס קצר, אלא בקורס מעמיק ואינטנסיבי שהרי מדובר בבריאות האדם. הקורס כולל גם חלקים עיוניים וגם חלקים מעשיים כמו תקופת התמחות אצל רופא שיניים בסיום הקורס.

לאחר סיום הקורס יוכלו להשתלב הבוגרים במרפאות ציביריות ופרטיות, או ללכת ללימודי המשך בתחומי הרפואה כמו שיננית/ רופאת שיניים וכו'.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס סייעת שיניים!

תנאי קבלה

ההרשמה ללימודי סייעת שיניים מותנית בהצגת תעודת 12 שנות לימוד (יש עדיפות לבעלי תעודת בגרות אך זה לא חובה) ומעבר ריאיון אישי ומבחן קבלה להתאמה למוסד.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים ללימודי סייעת שיניים נמשכת בדרך כלל כשנה וחצי, שנפרשות על 1,000 שעות לימוד אקדמיות. הלימודים ברוב המסגרות מתקיימים במסגרת של שני מפגשים שבועיים.

שכר ממוצע

השכר ההתחלתי של סייעות שיניים הינו מינימום (סביב 5,000-6,000 ש"ח), אך יעלה בהתאם לשנות הניסיון ויטפס ל10,000 ש"ח ואף יותר.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי סייעות שיניים יתאימו בדרך כלל לאנשים בעלי יכולת עבודה טובה עם הידיים, בעלי יכולת דיוק וריכוז וכמובן כאלו שלא מפחדים ממראות לא נעימים כמו דם וכו'.
להרשמה מהירה ללימודי סייעות שיניים לחצו כאן