להרשמה לתואר ראשון בפסיכולוגיה מלאו פרטים כאן

תואר ראשון בפסיכולוגיה

פסיכולוגיה היא חקר הנפש, הבנת התנהגותו של אדם ומה שמניע אותו, זהו תחום לימודים מרתק אשר פותח בפני הסטודנט עולם חדש וגורם לו להבין מה עומד מאחורי כל תכונה או התנהגות חברתית. 

התואר ראשון בפסיכולוגיה נתפס לפעמים בתור קרש קפיצה לקראת תואר שני ולאחר מכן לדוקטורט. אך למעשה, כ-40 אחוזים מבוגרי מגמות פסיכולוגיה הולכים בסופו של דבר ממשיכים את לימודיהם במוסדות למנהל עסקים, משפטים או סוג אחר של תוכנית לתארים מתקדמים.

לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה כוללים קורסים ומעבדות הקשורים למתמטיקה ומדעים כגון: המכניקה של המוח,  תהליכים נוירו-ביולוגים, אתיקה רפואית, קוגניציה ורגש, סטטיסטיקה ועוד, ונושאים כגון: ההיסטוריה ההתפתחותית של הפסיכולוגיה, מבואות בפסיכולוגיה, פסיכולוגיה התפתחותית, תורת האישיות, מדעי המוח, מדעי ההתנהגות ועוד. במהלך התואר ירכשו הסטודנטים כישורים בחשיבה ביקרותית, בכתיבה טכנית, ובעריכת מחקר עצמאי.

בשנה השנייה יוכלו הסטודנטים לבחור תחום בו יתמחו במהלך יתר הלימודים ויעמיקו בו, כגון פסיכולוגיה שיקומית, פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה קלינית, פסיכולוגיה התפתחותית ופסיכולוגיה חינוכית.

בוגרי התואר בפסיכולוגיה ירכשו מיומנויות כגון: חשיבה ביקורתית, ניתוח תקשורת של קבוצה קטנה, מיומנויות תקשורת כתובה, הבנה של התנהגות אנושית, התנהגות ארגונית, חשיבה יצירתית ועוד.

מסלול הלימודים אורך כ3 שנים לא פשוטות אך מרתקות ולאחר הגשת כלל המשימות למוסד הלימודים תוענק לבוגרים תעודת B.A בפסיכולוגיה.

על מנת להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה הבוגרים נדרשים לגשת לבחן "מתאם" המהווה סף להמשך המסלול.

לבוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה מספר תחומים בהם יוכלו להשתלב כגון חונכות, ליווי, הדרכה אישית ושיקום. כמו גם גיוס ומיון תעסוקתי ותחומים נוספים.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לתואר ראשון בפסיכולוגיה!

תנאי קבלה

תנאי הקבלה לתואר בפסיכולוגיה משתנים בין מוסד למוסד וגם תלוי בביקוש לתואר הנ"ל באותה השנה. מועמד אשר רוצה להתקבל לחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטה, יצטרך להוציא ציון פסיכומטרי של מעל 650, או 600 אם רוצה ללמוד במכללה.

משך הלימודים

לרוב לימודי התואר הראשון נמשכים כשלוש שנים ובסופם מקבל התלמיד תואר BA בפסיכולוגיה. תואר ראשון בפסיכולוגיה מקנה ידע בסיסי ותיאוריות ללא הכשרה מעשית לעבודה כפסיכולוג קליני.

שכר ממוצע

שכר בוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה משתנה בין החלטתם בסוף הלימודים לאן להמשיך , בין אם זה להישאר עם תואר ראשון ולהשתלב כסוכני פרסום, טכנאים פסיכיאטרים, מדריכי קריירה, קציני מבחן, או לחלופין להמשיך ללימודים אקדמיים גבוהים יותר ולעבוד כפסיכיאטרים.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי פסיכולוגיה יתאימו בדרך כלל לאנשים שניחנו ביחסי אנוש טובים, סקרנים, בעלי חשיבה ביקורתית וכמובן אלו שרוצים לעסוק בפסיכולוגיה גם כמקור פרנסה.
להרשמה מהירה ללימודי פסיכולוגיה לחצו כאן