להרשמה לקורס שוק ההון מלאו פרטים כאן

קורס שוק ההון

 

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

קורס שוק ההון

 התמורות והשינויים ששחלו על שוק ההון במרוצת השנים האחרונות הדגישו והבהירו את החשיבות הרבה והצורך הקיים בהשכלה פיננסית. מושגים כמו קרנות גידור, תעודות סל, סטרקצ'רים ועוד הפכו להיות מושגים שגורים וחשוב מאוד לכל אחת ואחד לדעת ולהכיר במה מדובר וכיצד ניתן להניב מהם פירות ורווחים. אילו מאיתנו אשר מעוניינים לקבל את הכלים להתמודדות עם המציאות הפיננסית הנוכחית מוזמנים להשתלב בקורס מוביל בתחום שוק ההון ולקבל את ארגז הכלים המלא להכרת המושגים, לביצוע השקעות נכונות ואף לעבודה וקריירה בתחום. במסגרת קורס שוק ההון תקבלו את כלל הידע הנדרש בתחום לרבות תרגול פרקטי בעולם המסחר, ביצוע הדמיות של השקעות ועוד

תכנים עיקריים בקורס שוק ההון- במסגרת קורס שוק ההון יילמדו תכנים מגוונים הנוגעים לעולם הפיננסי לרבות כלל מושגי היסוד הנדרשים, הכרות עם הבורסה ותחום ניירות הערך, הסבר אודות השקעות הערך השונות, שיטות ודרכים לבחירת מניות (הסבר לגבי מהי מניה, מהן סוגי המניות הקיימות, מהם דיבידנדים ועוד), סוגי אגרות חוב, עולם האופציות והנגזרים, ניהול תיקי השקעות/ קרנות נאמנות/ קרנות סל ועוד

קהל יעד- קורס שוק ההון מתאים לכל אחד ואחת אשר מעוניינים להכיר את תחום שוק ההון על כל רבדיו, לשפר את תפקודם העסקי והכלכלי ולבצע תהליכי השקעה נכונים ומניבים. הקורס אינו דורש ידע מקדים או ניסיון בתחום והוא מתאים למתחילים ולמתעניינים בעולם הפיננסי כאמור.

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס שוק ההון!

תנאי קבלה

על המועמד לקורס תיווך נדל"ן להיות מעל גיל 18, ללא עבר פלילי או רישום של עבר פלילי, בעל 12 שנות לימוד (לא נדרש תעודת בגרות מלאה).

משך הלימודים

קורס תיווך נדל"ן נועד להכין את הבוגרים לקראת מבחני הרישוי הנערכים מטעם משרד המשפטים, כשברוב המוסדות ממוצע השעות הינו כ-80 שעות לימודיות.

שכר ממוצע

חשוב לדעת שישנם הבדלים בין ערים שונות בסכום העמלה, כך שעמלת תיווך לדירה בפריפריה בצפון תהיה שונה מעמלת תיווך בתל אביב. ברוב המקרים, מתווך מתחיל ללא ניסיון יסגור יחסית מעט עסקאות בשנה, וייקח 2% עמלה לכל צד (קונה ומוכר). השכר הממוצע של מתווכי נדל"ן מתחילים עומד על כ9,000-10,000 ש"ח ועולה עם צבירת מאגר לקוחות וניסיון בתחום.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
על מתווך נדלן טוב לדעת כיצד לסגור עסקאות בזמן קצר באמצעות שימוש ביכולות שכנוע ויכולות בין אישיות גבוהות, עליו להיות בעל גישה טובה למספרים, בעל יכולות מכירה ושיווק טובות ומשכנעות אך לא מאיימות.
להרשמה מהירה ללימודי תיווך נדל"ן לחצו כאן