להרשמה לקורס תיווך נדל"ן מלאו פרטים כאן

קורס תיווך נדל"ן

תחום הנדל"ן בעולם ובישראל בפרט, מהווה שוק עשיר ונרחב המורכב מאופציות מגורים, עסקים והשקעות אין ספור. לא בכדי, אם כן, כי התחום הלך והפך עם השנים לעיסוק מבוקש ומלא תחרות.

מתווך הנדלן משמש מעין יועץ לכל הצדדים הנוגעים בשוק. המתווך משרת גם את המוכר וגם את הקונה ולמעשה פונה לקשר בינם, כאשר מיכולתו לייעץ, להשתתף במשא ומתן, להיות פעיל בתהליכי הפרסום, להציג עבור מוכרים פרטיים את הדירות שלהם ולנהל עבורם את המשא ומתן, להעריך שווי של נכסים, לפעול במספר מישורים מדירות, לקרקעות, נדל"ן עסקי ואף השקעות נדל"ן בחו"ל, ובכך הופך לעמוד תווח בכל עסקאות הנדל"ן בשוק.

קורס תיווך נדל"ן שם לו למטרה את פיתוח מיומנותם המקצועית של התלמידים בתחום, באמצעות הקניית הכלים הדרושים ליישום החומר הנלמד

נושאי הקורס תיווך נדל"ן מכיל תכנים מגוונים, אשר עוסקים בשוק הנדל"ן המקומי והבינלאומי על כל מרכיביו. בין הנושאים הנלמדים, הסטודנטים לומדים אודות שיווק נדל"ן; איתור נכסים פוטנציאליים; איתור צרכים; גישות ועקרונות בהערכת מקרקעין; דינים בשמאות מקרקעין; חישובי כדאיות; טיפול בהתנגדויות; הליכי רישוי ובנייה; חוק הגנת הצרכן והדייר; חוק מיסוי מקרקעין; הוצאה לפועל; משכנתאות; חוק מתווכים במקרקעין; ודיני חוזים.

קורס תיווך נדל"ן נועד על מנת להכין את המועמדים לבחינות של משרד המשפטים, ומועמדים אשר יעברו את הבחינה בהצלחה יקבלו רישיון לעסוק בתיווך נדלן באופן רשמי.

בחינת ההסמכה, מתבצעת בשאלון אמריקאי בן 25 שאלות, כשמשך הבחינה היא שעה וחצי והציון הנדרש על מנת לעבור הינו 60.

בסיום הקורס ניתן לפנות לתחום התיווך כעצמאי או כשכיר במשרד או לפנות לתחומי היזמות, שיווק, תמ"א 38, ניהול וכו'.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס תיווך נדל"ן!

תנאי קבלה

על המועמד לקורס תיווך נדל"ן להיות מעל גיל 18, ללא עבר פלילי או רישום של עבר פלילי, בעל 12 שנות לימוד (לא נדרש תעודת בגרות מלאה).

משך הלימודים

קורס תיווך נדל"ן נועד להכין את הבוגרים לקראת מבחני הרישוי הנערכים מטעם משרד המשפטים, כשברוב המוסדות ממוצע השעות הינו כ-80 שעות לימודיות.

שכר ממוצע

חשוב לדעת שישנם הבדלים בין ערים שונות בסכום העמלה, כך שעמלת תיווך לדירה בפריפריה בצפון תהיה שונה מעמלת תיווך בתל אביב. ברוב המקרים, מתווך מתחיל ללא ניסיון יסגור יחסית מעט עסקאות בשנה, וייקח 2% עמלה לכל צד (קונה ומוכר). השכר הממוצע של מתווכי נדל"ן מתחילים עומד על כ9,000-10,000 ש"ח ועולה עם צבירת מאגר לקוחות וניסיון בתחום.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
על מתווך נדלן טוב לדעת כיצד לסגור עסקאות בזמן קצר באמצעות שימוש ביכולות שכנוע ויכולות בין אישיות גבוהות, עליו להיות בעל גישה טובה למספרים, בעל יכולות מכירה ושיווק טובות ומשכנעות אך לא מאיימות.
להרשמה מהירה ללימודי תיווך נדל"ן לחצו כאן