להרשמה לקורס בודקי תוכנה QA מלאו פרטים כאן

קורס בודקי תוכנה QA

אם נספר לכם על כמה בודקי תוכנה "נחטפים" לחברות הייטק וחברות סטארט-אפ ישר בסיום הקורס, אתם לא תאמינו! ובתכלס, גם אנחנו לא היינו מאמינים – אבל זוהי המציאות!

כיום מדובר באחד המקצועות המבוקשים גם בפני צעירים וגם בפני מבוגרים, עקב העובדה כי מדובר בקורס קצר יחסית, אשר דרישותיו לא גבוהות מידי והידע הנרכש בו מאפשר כניסה מיידית לעולם ההייטק ופיתוח למשרות בכירות יותר משם.

בקצרה, עבודתו של בודק התוכנה הוא לוודא את איכות המוצר אשר נמצא בפיתוח, על ידי מעבר בדיקות קפדניות ורציפות על מנת לוודא כי הוא אכן עומד בדרישות ובתקנות הנדרשות וכי לא זוהתה שום בעיה אשר עלולה להזיק או לעכב את יציאתו של המוצר לשוק. בודק התוכנה יבצע בדיקות הן של המוצר עצמו (בדיקה פונקציונאלית), והן של הממשק המפעיל את המוצר (בדיקות לא פונקציונאליות אשר מתעסקות ב"מאחורי הקלעים").

חלק מתכני הלימוד הנלמדים בקורס QA הם שפות תוכנה, תקני איכות בינאלומיים, הבטחת איכות תוכנה, בסיסי נתונים, ניתוח מערכות, מבוא לSQL, ציוד מדידה ובדיקה, תכנון ועיצוב בדיקות עפ"י דרישות,ניתוח סיכונים, כלכלת איכות ועוד.

הקורס נועד להבטיח מעבר על הבוגרים את מבחני ההסמכה החיצוניים של ארגון ISTQB, על כן כוללים לימודים עיוניים ומעשיים במקביל.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס בודקי תוכנה QA!

תנאי קבלה

ההרשמה ללימודי בודקי תוכנה מותנית ברמת אנגלית גבוהה, ידע בסיסי בהפעלת יישומי מחשב, מעבר ריאיון אישי ובחינות קבלה ראשוניות.

משך הלימודים

משך הלימודים נע בין 350-385 שעות לימוד אקדמיות בממוצע - מה שמתפרש כחצי שנה בממוצע.

שכר ממוצע

השכר ההתחלתי של בודקי תוכנה הוא 7500 ש"ח, אך הדבר הזוהר ביותר במקצוע הוא הביקוש הרב מצד חברות וארגוני הייטק לאנשים בעלי הכשרה זו.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי בודקי תוכנה בדרך כלל יתאימו לאנשים קפדניים ושיטתיים, בעלי יכולת התמדה וראייה מערכתית. בנוסף הלימודים יתאימו בדרך כלל לאנשים סקרנים ובעלי חוש יצירתיות.
להרשמה מהירה ללימודי בודקי תוכנה לחצו כאן