להרשמה לקורס סוכן ביטוח מלאו פרטים כאן

קורס סוכן ביטוח

ענף הביטוח בישראל הוא אחד הענפים היציבים והחזקים במשק הישראלי, בעודו מגלגל כספים רבים ולכן אחראי על כל תחומי החיים של לקוחותיו. 

 עיקר ההכנסה של העוסקים בענף הביטוח הוא הכישרון לזהות ולמכור את הביטוחים השונים לפי התאמתם ללקוחות הפוטנציאליים. סוכני הביטוח נדרשים להיות מספיק מפולפלים ובעלי יכולת מכירות די שיוכלו להצליח.

חשוב לזכור כי בנוסף לאחריות, חשיבות התפקיד והאתגר הקיים בו, הסיבה הבולטת לביקוש הקיים בו היא אפשרויות הרווח הגבוהות של אנשי המקצוע בשל העמלות הגבוהות עבור כל מכירה, מה שגורם לאנשים רבים להתעניין בקורסים בענפי הביטוח.

מטרתו של קורס הביטוח הוא להכשיר את הדור הבא של הסוכנים אשר יעבדו במגוון חברות הביטוח, סוכנויות הביטוח, ומחלקות הביטוח השונות ולכן הסטודנטים בו יקבלו הדרכה מקיפה אודות ארבעת התחומים העיקריים של ענף הביטוח: ביטוח פנסיוני, ביטוח אלמנטרי, ביטוח לאומי וביטוח חיים.

במסגרת הלימודים, יגעו התלמידים במושגי יסוד בתחום הביטוח, ילמדו להכיר את מוסדות הביטוח הגדולים בישראל, ילמדו על תעריף הסיכון וחישוב דמי הביטוח, חקיקה אזרחית בתחום הביטוח, ביטוח יתר, ביטוח הסיכון והנזק, דמי ביטוח, ערך כינון, ביטוח חסר פוליסה, דיני ביטוח התיישנות ומעמדו החוקי של סוכן ביטוח, עקרונות הביטוח, מושגי יסוד בתחום הביטוח, סטטיסטיקה ומימון, לימודי כלכלה, חובותיו של סוכן הביטוח, יסודות הביטוח, ביטוח רכב, ביטוי לאומי, חשבונאות, ביטוח משכתנאות, סוגי ביטוחים ביטוח אלמנטרי, תחיקות ואספקטים משפטיים בענף הביטוח, חיתום, אתיקה, חשבונאות, הנהלת חשבונות, דיני ביטוח ועוד.

הבוגרים אשר יסיימו את הקורס בהצלחה ויעברו את כל הבחינות הנדרשות לקבלת רישיון של משרד האוצר, יוכלו לעסוק כשכירים בבנקים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל ועוד כמנהלים בנושא ביטוח ויועצים, או כסוכני ביטוח עצמאיים בשוק.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס סוכן ביטוח!

תנאי קבלה

הסטודנטים נדרשים להיות בעלי 12 שנות לימוד, להיות בעלי עבר פלילי נקי ולעבור רעיון קבלה אישי מול צוות הסגל.

משך הלימודים

לימודי סוכני ביטוח נמשכים בדרך כלל בין שנת לימודים אחת לשנתיים של לימוד, תלוי ברמה ההתחלתית של התלמיד, שיטת הלימוד וכדומה.

שכר ממוצע

סוכן ביטוח מתחיל ירוויח בערך כ11,000 ש"ח.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי סוכן ביטוח יתאימו בעיקר לאנשים חברותיים, בעלי יכולות בין אישיות גבוהות, אנשים בעלי אוריינטציה מתמטית, אנשים שלא מפחדים מבירוקרטיה וטפסים, אנשים שאוהבים עבודה דינאמית ומרובת פגישות ובעלי יכולות שכנוע גבוהות.
להרשמה מהירה ללימודי סוכן ביטוח לחצו כאן