להרשמה לקורס טכנאי סלולר מלאו פרטים כאן

קורס טכנאי סלולר

שוק הסלולר בישראל נמצא בפריחה וככל שהטכנולוגיות הופכות למורכבות יותר, כך נהנות מעבדות התיקון השונות מקהל לקוחות רב הרבה יותר ובכל רחבי הארץ. בתי ספר מקצועיים רבים זיהו את המגמה החיובית הזו ופתחו את שעריהם עם קורס הכשרה מעשי ותעודת הסמכה מקצועית.

תפקידו של הטכנאי הסלולרי יכול להשתנות מעבודה על החלפת חומרה כמו מסך, רמקולים, סלולות ועד לעבודה עם תוכנה כמו התקנת אפליקציות חדישות, עדכון תוכנה, שמירת זכרונות ומציאת פתרונות חדישים ומתקדמים בשוק. העבודה בתור טכנאי סלולר, מתבצעת בסביבה טכנולוגית מתקדמת מאוד, ונחשבת לאחת המעניינות. השינויים, החידושים והעדכונים הטכנולוגיים משתנים מידי יום, כך שכמות החומר שנלמד לא רק בקורס הוא עצום.

נושאי הלימוד בקורס טכנאי סלולר הם רשתות סלולר, טיפול בתקלות חומרה, טיפול בתקלות תוכנה, הלחמת רכיבים, רכיבי צילום, רכיבי תאורה, רכיבי קול, מערכות הפעלה של אנדרואיד, מערכות הפעלה של אפל, יסודות החשמל והאלקטרוניקה, הכרה מעשית של רכיבי הטלפון הסלולרי, הכרת התוכנות והאפליקציות ושימושן, פירוק והרכבה של מכשירים שונים, איכות השירות, איתור תקלות, חובת הטכנאי, אמצעי הגנה, רמות איתור שונות, דרישות חברות במסגרת האחריות, עבודה במעבדות, כלים לתיקון ועוד.

בכדי להתחיל קריירה בתחום טכנאות הסלולר, הצעד הראשון שלכם יהיה לעבור קורס שיכשיר אתכם לכך. הקורס במקרה שלנו, נקרא "קורס טכנאי סלולר", שעליו תוכלו לקרוא בפירוט נרחב באתר.

בוגרי קורס טכנאי סלולר יוכלו להשתלב בהצלחה בתפקיד בשלל מקומות תעסוקה שונים. אם זה בחברות סלולריות גדולות ובמעבדות פרטיות, שכיום נמצאות בפריסה ארצית ענקית בכל רחבי ישראל. כמו כן, רבים מטכנאי הסלולר לאחר שנים של צבירת ניסיון וקהל לקוחות, פונים לפתיחת עסק עצמאי.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס טכנאי סלולר!

תנאי קבלה

על המועמד לקורס טכנאי סלולר להיות בעל תעודת 12 שנות לימוד לפחות, בעל ידע בסיסי בשפה האנגלית ורצוי לבוא עם איזשהו רקע ראשוני בסלולארים.

משך הלימודים

היקפו של קורס סלולר משתנה בין מוסד למוסד ונע בין 250 ל-280 שעות בממוצע. מתוך סך השעות הללו עד כ-50 שעות מוקדשות לסדנאות ותרגולים מעשיים לצורך הטמעת החומר הנלמד. חלק מן המוסדות מציעים לבעלי רקע קודם בתחום החשמל והאלקטרוניקה קורס תיקון פלאפונים מזורז הנמשך כ-200 שעות.

שכר ממוצע

שכר של טכנאי סלולר מתחיל ינוע בין 7,000-9,000 ש"ח בחודש.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
על טכנאי טוב להיות קשוב ללקוחותיו, בעל ראייה טובה ויכולת קריאה טובה, עליו לעבוד בצורה מסודרת ונקייה על מנת להשיג קהל לקוחות רחב שיבחר לסמוך דווקא עליו עם מכשיריהם הפרטיים.
להרשמה מהירה ללימודי טכנאי סלולר לחצו כאן