להרשמה לתואר ראשון במשפטים מלאו פרטים כאן

תואר ראשון במשפטים

יש מקצועות שמאז ומעולם היו יוקרתיים, מבוקשים, חשובים ומרתקים, כאשר לימודי משפטים ללא ספק מהווים חלק מהותי מאותם לימודים.

אם אתם מחפשים אחר מקצוע שתמיד יש לו ביקוש בכל זמן ובכול מקום, וגם אם אתם מבקשים להיות בחזית הבמה, לצלול לנימי התקדימים, הדינים והחוקים – הנכם מוזמנים לשקול בכובד ראש להתחיל לימודי משפטים אקדמיים.

תואר ראשון במשפטים מחייב מראש להביע רצינות ומחייב מראש הבנה שמדובר במסלול ארוך, אך גם מדובר בתואר אשר מחפש אחר אנשים שנהנים בדרך אל המטרה.

לימודי משפטים כוללים בתוכם 4 נושאים עיקריים: בתחום המשפט המסחרי אשר עוסק באופן נרחב בכול הנוגע לתעשייה, לכלכלה ולמשק. בתחום הפלילי אשר עוסק באופן נרחב בכול הנוגע לתחום הענישה במקרים בהם נעשו עבירות מסוג זה, בתחום האזרחי אשר באופן כללי עוסק במערכת פרטית בין שני אנשים שאינם מעורבים בשום הליך מדיני, ולבסוף ישנו התחום הבין לאומי בו דנים באופן נרחב בכול הנוגע ליחסים משפטיים בין מספר מדינות, ואף ישנה התייחסות לדינים שמתייחסים לאינטראקציה שבין גופים, או אנשים פרטיים לבין מדינות.

לימודי משפטים, לרוב אורכים בין שלוש וחצי לבין ארבע שנים, כאשר הם כוללים כשמונה סמסטרים. עם זאת, יש לקחת בחשבון שגם יש לעבור תקופת התמחות אשר גם היא אורכת זמן ממושך – בין שנה וחצי לשנתיים, אם במנהל הציבורי ואם במשרד לעורכי דין.

המטרה הסופית של כל עורך דין היא לזכות ברישיון הנכסף עבור עריכת דין. אי לכך, לימודי תואר ראשון במשפטים מקנים את הכלים הנחוצים על מנת לעבור כהלכה את שני המבחנים החיצוניים של לשכת עורכי הדין ואף על מנת להכין את הקרקע להתקבל להתמחות במשרד מוביל לעורכי דין.

בתום הלימודים וההתמחות, הרבה פעמים נשארים לעבוד באותו משרד, אך גם ניתן למצוא עבודה רבה במשרדי המשפטים, בשלל חברות מסחריות ובחברות פרטיות, כאשר תמיד ניתן לבחור להיות עצמאיים, או שכירים.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לתואר ראשון במשפטים!

תנאי קבלה

על מנת להתקבל ללימודי משפטים באוניברסיטה, על ממוצע הבגרויות לעמוד על מעל 90, וציון פסיכומטרי גבוה במיוחד (לרוב סביב ה700). כמו כן תנאי הקבלה במכללות הוא מקל יותר ולרוב גם ללא פסיכומטרי.

משך הלימודים

הלימודים האקדמיים אורכים כבין שלוש וחצי לבין ארבע שנים, כאשר יש לקחת בחשבון שבנוסף גם יש להשקיע זמן עבור לימוד בחינות הלשכה, וכמובן שיש להשקיע עוד כשנה וחצי עד שנתיים בהתמחות.

שכר ממוצע

עורכי דין בדרך כלל ירוויחו בין 17,000-18,000 ש"ח.

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
מי שמבקש לעסוק בתחום החוק והמשפט עליו להיות טיפוס שאוהב מידע, שקולט מהר, שיודע להתמודד מול כמות גדולה של חומרי לימוד, טיפוס שהוא הומני וראלי גם יחד, טיפוס בעל כושר התבטאות טוב ובעל יכולת טובה לעמוד אל מול קהל.
להרשמה מהירה ללימודי משפטים לחצו כאן