להרשמה לקורס מזכירה רפואית מלאו פרטים כאן

קורס מזכירה רפואית

אם נפריד את צמד המילים מזכירה רפואית לשניים, נוכל לראות כי המקצוע משלב שני תחומים בתוכו- תחום הרפואה שהינו תחום ענק ומשמעותי מאוד בחיינו, ועל כך גם מספר התפקידים בהם ניתן להשתלב בו, ובמקביל תחום המזכירות והמשרד, אשר העוסקים בו יכולחם להיות גורם מכריע להצלחה של מקום מסוים, או לנפילתו.

על כן, ניתן להסיק כי תחום המזכירות הרפואית הינו תחום חשוב בעל אחריות כפולה! 

המזכירה הרפואית נמצאת בלב ליבה של העשייה הרפואית, מכירה את הפרוצדורות הרפואיות אשר מתקיימות במקום עבודתה, מתעסקת תמידית במידע רגיש ועושה עבודה בעלת שליחות.

מסלול הלימוד למזכירות רפואית נחשב מבוקש עקב תנאי הקבלה הנוחים והדרישה הנרחבת לעוסקות בתחום.

במהלך הלימודים ירכשו התלמידים ידע בנושאים כמו מבוא לאנטומיה ופיזיולוגיה, היכרות עם סוגי תחלואות שונים, פרוצדורות רפואיות, ניהול משרד, מתן שירות ברמה גבוהה, שמירה על מקצועיות, ידע ביישומי האופיס, תוכנות לניהול מידע רפואי, עיבוד תמלילים ועוד.

ישנן תוכניות לימודים אשר כוללות גם תקופת התמחות בבתי חולים אך היא לא בגדר חובה.

קורס מזכירה רפואית מפוקח על ידי משרד התעשייה המסחר והתעסוקה (תמ"ת), והעומדים בבחינות הגמר יקבלו בנוסף תעודת גמר "מזכירות רפואית" מטעם משרד הכלכלה.

אנו מזמינים אותך לקרוא את כל המידע הנחוץ לפני ההרשמה ולשיחת ייעוץ חינם!

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ בנוגע לקורס מזכירה רפואית!

תנאי קבלה

ההרשמה ללימודי מזכירות רפואית יחסית קלים, אך משתנים בין מוסד למוסד ובדרך כלל עומדים על תעודת 12 שנות לימוד לפחות, מעבר ריאיון אישי ולעיתים מעבר של בחינות קבלה ראשוניות (בעיקר כדי לבחון את רמת האנגלית).

משך הלימודים

משך הלימודים של מזכירות רפואיות עומד על כ-350-400 שעות לימוד אקדמיות בממוצע (בערך שנה- שנה וחצי).

שכר ממוצע

מזכירה רפואית בתחילת דרכה תרוויח 6,000-7,000 ש"ח

"אבל איך אדע שזה המקצוע בו אני רוצה לעסוק?"

לחצו כאן על מנת לגלות!
לימודי מזכירות רפואית יתאימו בעיקר לאנשים בעלי תודעת שירות גבוהה ורצון לעזור לזולת, אנשים בעלי משיכה לעולם הרפואה, בעלי רגישות ומחויבות ללקוחותיה.
להרשמה מהירה ללימודי מזכירות רפואית לחצו כאן